2011. október 25., kedd

74-es 80-as meleg hálózsák!tündéri aranyos,hibátla - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Eladó ez tündéri édes, meleg  hálózsák. mintája és az egész jellege miatt uniszex.
hosszát teljesen fentről mértem.
jó megoldása van a nyitás-zárára. az egyik oldalon fent elindul lefelé a zippzár, és tesz egy Lkanyart. szétnyitható, belerkjuk a babát, és oldalrl visszacsukjuk, dent pedig zippzár végződésnél pamut anyag hajlik rá, és plusz patent, h. ne tudja a kicsi maga lehúzni a zárat. én már jártam így, meg úgy is, h. marha jól nézett kia hálózsák, fini anyaga is volt, csak sehogy nem tudtam belerakni óvatlan a gyereket, mert ébren meg nem hagyta, így mindig jól felkelt az alvásból mire beszenvedtem őt. de ez nem olyan.
kérdezz, szívesen  válaszolok!
megéri, szép kis darab.



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-30 08:45
. 74-es 80-as meleg hálózsák!tündéri aranyos,hibátla - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Fontos